نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا ماشین لباسشویی کنوود نشتی آب دارد؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی کنوود منزل شما اتفاق بیوفتد، نشتی آب در لوله ها و اتصالات دستگاه است. اگر دستگاه نشتی داشت باید تمامی اتصالات را چک نمایید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. این مشکل در واقع علاوه بر اینکه باعث می شود میزان آب بیشتری مصرف شود، در صورت برطرف نشدن و در دراز مدت می تواند باعث پوسیدن برخی قطعات دستگاه بشود.

چرا ماشین لباسشویی کنوود صدای بلندی دارد؟

ماشین های لباس شویی کنوود جدید به گونه ای طراحی شده اند که کم ترین تولید صدا را در هنگام کارکرد و انجام عملیات شستشو داشته باشند؛ بنابراین در صورتی که از دستگاه صدای زیادی شنیده شود، حتما باید آن را خاموش کرده و مشکل را بررسی نمایید. بهتر است ابتدا لباس های قرار داده شده در داخل آن را را خارج کرده و مجدد آن ها را در داخل دستگاه قرار بدهید؛ زیرا در اکثر موارد این صدا ها به دلیل چیدمان و قرار گیری نادرست لباس ها در داخلماشین لباسشویی می باشد. در صورت حل نشدن این مشکل به احتمال زیاد موتور دستگاه نقص فنی دارد که پیشنهاد می شود برای برطرف کردن آن از متخصصان و تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه ماشین لباسشویی کنوود کمک بگیرید.

 

چرا ماشین لباسشویی کنوود روشن نمیشود؟

ممکن است هیچ کدام از قطعات داخلی دستگاه کنوود مشکلی نداشته باشند ولی باز هم روشن نشود. معمولا لوازم خانگی به دو دلیل روشن نمی شوند دلیل اول خرابی و معیوب بودن سیم اتصال به برق و یا نوسان ولتاژ برق منزل و دلیل دوم خرابی دکمه یا پنلی که مربوط به روشن و خاموش کردن آن ها می باشد.

چرا ماشین لباسشویی کنوود به درستی لباس ها را نمی شوید؟

در مواردی این امکان وجود دارد که پس از شستشوی لباس ها متوجه شوید که عملیات شستشو با کیفیت پایینی صورت گرفته است و همانند دفعات قبلی نمی باشد. در این موارد که راندمان دستگاه کاهش پیدا کرده است باید پارامتر های مختلفی را چک کنید؛ برای مثال بررسی کنید که میزان کافی ماده ی شوینده در مخزن ماشین لباس شویی کنوود وجود دارد یا خیر و همچنین جریان آب ورودی به دستگاه را چک نمایید. علاوه بر این خروجی های آب را کنترل نمایید؛ زیرا در صورتی که ماشین لباسشویی نتواند آب را به درستی از مخزن خارج کند باعث کیفیت پایین شستشو خواهد شد. بر این اساس راندمان و عملکرد دستگاه شما تابع پارامتر های زیادی است باید بررسی و کنترل شوند. در صورت نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود به نمایندگی کنوود مراجعه کنید.

  • amir dehghanfar